Detalji
Možemo slobodno reći da je marketing svuda oko nas. Rezultate marketinških aktivnosti vidimo u obilju proizvoda koji se nalaze na policama trgovačkih centara, obilju usluga koje nam se svakodnevno nude; dio marketinških aktivnosti vidimo na televiziji u televizijskom oglašavanju, u časopisima ili na internetskim stranicama. Kod kuće, u školi, na radnom mjestu, na ulici, u susjedstvu, na mjestima gdje se družimo ili zabavljamo izloženi smo raznovrsnim marketinškim aktivnostima. Ono što ne vidimo nalazi se u pozadini marketinškog djelovanja. Tu mislimo na veliku i široku mrežu raznih marketinških stručnjaka koji stvaraju vrijednost i oblikuju aktivnosti kojima nastoje i žele privući našu pozornost. Pri tome se prvenstveno trude spoznati naše potrebe, interese i želje kako bi ih zadovoljili svojom ponudom, a uz to nastoje i opstati na vrlo konkurentnom tržištu. Učenici trgovačkih škola izučavaju marketing jer je on važan i neizostavan dio njihovog budućeg posla. Naime, osobe zaposlene kao prodavači i prodavačice su u svakodnevnom kontaktu s nama, potrošačima, pri čemu nam prodaju i prezentiraju ponuđene proizvode. U tom poslu obostrano zadovoljstvo može se postići samo izgradnjom dugoročnog i kvalitetnog odnosa. Način na koji se to može postići nastojimo vam približiti u udžbeniku koji držite u ruci.