Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!

Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.204

Facebook slicica

Katalog

Osnove turizma

Osnove turizma

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

D4144

Ilustracija:

Ne

Izdavač:

Dostupnost:

rasprodano

Šifra:

D4144

Broj strana:

171

Težina:

301 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

21,00 KM
rasprodano

Kategorije:

Sadržaj:

Udžbenik Osnove turizma na pregledan, zanimljiv i praktičan način učenicima približava najvažnije pojmove turizma kako bi pomoću usvojenog znanja samostalno promišljali o tematici. Prvi dio knjige bavi se temeljnim pojmom i značenjem turizma, tko su turisti i koje su njihove potrebe i motivi za putovanjima te koji oblici turizma postoje na globalnom turističkom tržištu. Drugi dio knjige obrađuje problematiku turističkog tržišta, pojam ponude i potražnje za turističkim proizvodima, tko su turistički subjekti i na kojim tržištima funkcioniraju, što su to turistički posrednici i što je turistička destinacija. U trećem dijelu knjige autori se osvrću na problematiku usluga i njihovih specifičnih karakteristika. Detaljno se obrađuje turistički proizvod kao vrsta specifičnih usluga sa svojim implikacijama na radnu snagu. U četvrtom dijelu knjige autori daju pregled povijesnog razvoja turizma u Hrvatskoj, njegov utjecaj na gospodarstvo, kratki pregled ponude i potražnje kao i sustav upravljanja turizmom u RH.

  • Izdanje: 1
  • Godina: 2014
  • Jezik: Hrvatski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 200x260
  • Zemlja porijekla: Hrvatska
  • Stanje: Nova

Detalji

Udžbenik Osnove turizma na pregledan, zanimljiv i praktičan način učenicima približava najvažnije pojmove turizma kako bi pomoću usvojenog znanja samostalno promišljali o tematici. Prvi dio knjige bavi se temeljnim pojmom i značenjem turizma, tko su turisti i koje su njihove potrebe i motivi za putovanjima te koji oblici turizma postoje na globalnom turističkom tržištu. Drugi dio knjige obrađuje problematiku turističkog tržišta, pojam ponude i potražnje za turističkim proizvodima, tko su turistički subjekti i na kojim tržištima funkcioniraju, što su to turistički posrednici i što je turistička destinacija. U trećem dijelu knjige autori se osvrću na problematiku usluga i njihovih specifičnih karakteristika. Detaljno se obrađuje turistički proizvod kao vrsta specifičnih usluga sa svojim implikacijama na radnu snagu. U četvrtom dijelu knjige autori daju pregled povijesnog razvoja turizma u Hrvatskoj, njegov utjecaj na gospodarstvo, kratki pregled ponude i potražnje kao i sustav upravljanja turizmom u RH.

Dodatne informacije

Izdavač Naklada Mate
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter