Detalji
Udžbenik Osnove turizma na pregledan, zanimljiv i praktičan način učenicima približava najvažnije pojmove turizma kako bi pomoću usvojenog znanja samostalno promišljali o tematici. Prvi dio knjige bavi se temeljnim pojmom i značenjem turizma, tko su turisti i koje su njihove potrebe i motivi za putovanjima te koji oblici turizma postoje na globalnom turističkom tržištu. Drugi dio knjige obrađuje problematiku turističkog tržišta, pojam ponude i potražnje za turističkim proizvodima, tko su turistički subjekti i na kojim tržištima funkcioniraju, što su to turistički posrednici i što je turistička destinacija. U trećem dijelu knjige autori se osvrću na problematiku usluga i njihovih specifičnih karakteristika. Detaljno se obrađuje turistički proizvod kao vrsta specifičnih usluga sa svojim implikacijama na radnu snagu. U četvrtom dijelu knjige autori daju pregled povijesnog razvoja turizma u Hrvatskoj, njegov utjecaj na gospodarstvo, kratki pregled ponude i potražnje kao i sustav upravljanja turizmom u RH.