Detalji
Svoje bogato iskustvo u dosadašnjem radu, kao ekonomista, moderno profilirani menadžer organizacije poslovanja i istaknuti poduzetnik, Vinko Ćuro je proteklih više od dvadeset godina pretvorio u veoma atraktivnu, jedinstvenu i korisnu knjigu Marketing u kongresno-sajamskoj industriji.
Ovaj pionirski rad na prostorima BiH i regije, na jednostavan i pristupačan način promovira i afirmira kongresne i sajamske projekte i manifestacije, kao značajno marketing sredstvo za pozicioniranje kompanija na tržištu. Sama ponuda najmanje 100 razloga zašto učestvovati, najmanje 100 savjeta za uspješno učešće, omogućava zainteresiranima pravilno učešće i zapaženu promociju u sve bržem privrednom razvoju. S obzirom da je i sam autor na početku svog rada, nastojeći da se ozbiljnije bavi marketingom, tragao za literaturom koja bi mu bila korisna, a u to vrijeme oskudna, ova knjiga predstavlja njegov nesebičan doprinos organizatorima sajamskih manifestacija, ali i učesnicima sajma da na lakši način spoznaju odnos marketinga i sajmova, te pospješe svoje vlastito poslovanje i predstavljanje na tržištu. Danas, u vrijeme ekonomske krize, sajmovi organizirani na perfekcionistički način po uputama autora V. Ćure mogu uticati na ukupan društveni ambijent, zapošljavanje stanovništva, razvoj novih ideja, prikupljanje informacija, i na taj način omogućiti pozitivan ekonomski razvoj. Tako organizirani sajmovi na izuzetno kvalitetnom nivou sigurno će mnogo doprinijeti promociji svake zemlje, poboljšanju imidža i privlačenju investitora.
U današnjoj poslovnoj praksi, od izuzetnog je značaja autorovo shvatanje nastupa na sajmu kao integralnog procesa niza poslovno-organizacijskih funkcija sa više ciljeva: kvalitetne prezentacije, promocije, razmjene znanja i informacija, istraživanja zahtjeva i potreba kupaca, komparacije i određivanja novih cijena i susreta sa potencijalnim kupcima. Ova knjiga je rezultat velikog iskustva autora i njegove predanosti poslu kojim je odlučio da se studiozno bavi od svoje dvadeset druge godine života, kako sam navodi u uvodnom izlaganju.
Knjiga je preglednošću i jasnoćom izražavanja autora pristupačna čitaocima. Autor daje istorijski osvrt na nastanak sajmova i njegove vrste, kako ih organizovati, osnovne pojmove i budućnost sajamske industrije. Siguran sam da će ova publikacija bogate bibliografije predstavljati korisnu literaturu za edukaciju u obrazovnim institucijama. Pored toga, smatram da će ovo djelo izvanredno koristiti u svakodnevnom radu mnogim menadžerima koji se bave sajamskim aktivnostima. Sa zadovoljstvom preporučujem ovu knjigu svim zaintresiranim prije svega, kao moderno marketinški struktuiran udžbenik, savremeni vodič i savremeno dizajniran alat za unapređenje razvoja sajamskih djelatnosti.