Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.230

Facebook slicica

Katalog

Strateški menadžment i organizacijska dinamika

Strateški menadžment i organizacijska dinamika

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

953-6070-35-9

Ilustracija:

Da - crno-bijelo

Izdavač:

Dostupnost:

rasprodano

Šifra:

K3289

Broj strana:

400

Težina:

900 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

78,00 KM
rasprodano

Kategorije:

Sadržaj:

Stvarni je zadatak menedžmenta, i pod pritiskom zbog brzih i nepredvidenih odstupanja, biti sposoban boriti se s problemima. Ova knjiga pokazuje kako se to može postići. Knjiga preusmjeruje čitatelja s ustaljenih pravila, posvećujući većinu teksta uzorcima koji se primjenjuju u organizaciji, ispitivanju pozitivnih i negativnih povratnih informacija, te istraživanju individualnog ponašanja koje se ugrađuje u ponašanje na razini skupina i potom na razini cijele orgnizacije.

Sadržaj:
1. Priroda strategije
2. Kako stvarati uspješne strategije - Tradicionalna mudrost
3. Smisao tradicionalne mudrosti - Dominantna menedžerska paradigma današnjice
4. Zašto se dominantna menedžerska paradigma današnjice mora preispitati - Pojednostavljene pretpostavke o organizacijskoj dinamici
5. Objašnjenje dominantnih pretpostavki današnjice o organizacijskoj dinamici - Sustavi stabilne ravnoteže
6. Sto sustavi u stabilnoj ravnoteži zanemaruju o stvarnom životu
Pojačavajuća povratna veza i složenost
7. Kamo vode sustavi sa složenim povratnim vezama - Nepredvidivost i samonastaJHĆe strategije
8. Sto nepredvidivost i samonastajuće strategije znače za menedžere
Neprekidna promjena i političko odlučivanje
9. Što neprekidna promjena i političko odlučivanje znače za kontrolu
Istodobna praksa svakidašnjeg i nesvakidašnjeg menedžmenta
10. Što rade menedžeri kad primjenjuju svakidašnji menedžment
Preuzimanje uloga u formalnoj hijerarhiji
11. Što rade menedžeri kad primjenjuju nesvakidašnji menedžment
Preuzimanje uloga u neformalnoj mreži malih skupina
12. Strateški menedžment u perspektivi.

  • Originalni naziv: Strategic management...
  • Prevodilac: Martina Dalić
  • Izdanje: 1
  • Godina: 1997
  • Jezik: Hrvatski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 190x235
  • Zemlja porijekla: Hrvatska
  • Stanje: Nova

Detalji

Stvarni je zadatak menedžmenta, i pod pritiskom zbog brzih i nepredvidenih odstupanja, biti sposoban boriti se s problemima. Ova knjiga pokazuje kako se to može postići. Knjiga preusmjeruje čitatelja s ustaljenih pravila, posvećujući većinu teksta uzorcima koji se primjenjuju u organizaciji, ispitivanju pozitivnih i negativnih povratnih informacija, te istraživanju individualnog ponašanja koje se ugrađuje u ponašanje na razini skupina i potom na razini cijele orgnizacije. Sadržaj: 1. Priroda strategije 2. Kako stvarati uspješne strategije - Tradicionalna mudrost 3. Smisao tradicionalne mudrosti - Dominantna menedžerska paradigma današnjice 4. Zašto se dominantna menedžerska paradigma današnjice mora preispitati - Pojednostavljene pretpostavke o organizacijskoj dinamici 5. Objašnjenje dominantnih pretpostavki današnjice o organizacijskoj dinamici - Sustavi stabilne ravnoteže 6. Sto sustavi u stabilnoj ravnoteži zanemaruju o stvarnom životu Pojačavajuća povratna veza i složenost 7. Kamo vode sustavi sa složenim povratnim vezama - Nepredvidivost i samonastaJHĆe strategije 8. Sto nepredvidivost i samonastajuće strategije znače za menedžere Neprekidna promjena i političko odlučivanje 9. Što neprekidna promjena i političko odlučivanje znače za kontrolu Istodobna praksa svakidašnjeg i nesvakidašnjeg menedžmenta 10. Što rade menedžeri kad primjenjuju svakidašnji menedžment Preuzimanje uloga u formalnoj hijerarhiji 11. Što rade menedžeri kad primjenjuju nesvakidašnji menedžment Preuzimanje uloga u neformalnoj mreži malih skupina 12. Strateški menedžment u perspektivi.

Dodatne informacije

Izdavač Naklada Mate
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter