Detalji
Upoznajte se sa vodećim programom za 3D modelovanje i animaciju. Posebna pažnja posvećena je tehnikama rada koje poboljšavaju produktivnost i efikasnost korisnika. Uz bogato ilustrovan tekst (oko 1500 crteža i slika ekrana), savladaćete modelovanje, sisteme čestica, 3D animaciju, prostorne deformacije, rad s materijalima i mapama, modifikatorima, svjetlima i složenim objektima.
Posebne odlike knjige su:
- Udžbenički pristup materiji, s naglaskom na postupno učenje uz rad na sve složenijim projektima
- Vježbe s realnim projektima modelovanja i animiranja
- Pitanja, zadaci i testovi za samostalnu provjeru znanja na kraju svakog poglavlja
Sadržaj:
- Poglavlje 1: Uvod u Autodesk 3ds Max 2008
- Poglavlje 2: Standardna prosta tjela
- Poglavlje 3: Proširena prosta tjela
- Poglavlje 4: Podrazumijevani objekti i mreže zakrpa
- Poglavlje 5: Krive i proširene krive
- Poglavlje 6: Mjenjanje objekata 3D mrežice
- Poglavlje 7: Mjenjanje krivih
- Poglavlje 8: Materijali i mape
- Poglavlje 9: Složeni objekti
- Poglavlje 10: Modifikatori
- Poglavlje 11: Svjetla i kamere
- Poglavlje 12: Osnove animacije
- Poglavlje 13: Sistemi čestica i prostorne deformacije – I
- Poglavlje 14: Sistemi čestica i prostorne deformacije – II
- Poglavlje 15: Sistemi, hijerarhija i kinematika
- Poglavlje 16: Modelovanje pomoću NURBS krivih
- Poglavlje 17: Pomoćni objekti
- Studentski projekat
- Spisak termina korištenih u knjizi
- Indeks