Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!

Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.024

Facebook slicica

Katalog

Osnove primjene CRM-a

Osnove primjene CRM-a

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika

Pisac: Lejla Softić


ISBN:

M3361

Ilustracija:

Ne

Izdavač:

Dostupnost:

do 7 dana

Šifra:

M3361

Broj strana:

27

Težina:

110 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

58,50 KM
do 7 dana

Kategorije:

Sadržaj:

CRM (Customer Relationship Management) – sistem za upravljanje odnosima je prvenstveno poslovni koncept zasnovan na primjeni suvremenih tehnologija, IT alata i baza podataka. Poslovna organizacija treba samostalno da utvrdi odgovarajući način implementacije i primjene CRM alata za vlastito poslovanje.

  • Izdanje: 1
  • Godina: 2014
  • Jezik: Bosanski jezik
  • Vrsta uveza: CD kutija
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 120x120
  • Zemlja porijekla: Bosna i Hercegovina
  • Stanje: Nova

Detalji

CRM (Customer Relationship Management) – sistem za upravljanje odnosima je prvenstveno poslovni koncept zasnovan na primjeni suvremenih tehnologija, IT alata i baza podataka. Poslovna organizacija treba samostalno da utvrdi odgovarajući način implementacije i primjene CRM alata za vlastito poslovanje.

Dodatne informacije

Izdavač SoftConsulting s.p. Tuzla
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter