Detalji
SAZNAJTE KAKO GOOGLE, PRICELINE I VODEĆE SVJETSKE KOMPANIJE KORISTE INOVACIJE U ODREĐIVANJU CIJENA DA BI OSTVARILE PROFITABILNOST
INOVATIVNE STRATEGIJE ODREĐIVANJA CIJENA KOJE POBOLJŠAVA JU PROFITABILNOST, PRIVLAČE NOVE POTROŠAČE I TRANSFORMIRAJU CIJELE INDUSTRIJE
U Pametnom određivanju cijena, profesori poslovne škole Wharton i priznati stručnjaci za područje određivanja cijena, J. Raju i Z. J. Zhang koriste primjere iz područja vrhunskih i niskih tehnologija, potrošačkih i industrijskih tržišta, tržišta SAD-a i inozemnih tržišta kako bi ispričali priče o inovativnim trategijama određivanja cijena koje mogu pomoći tvrtkama da stvore i ostvare kako novu vrijednost tako i nove potrošače.
Pametno određivanje cijena upoznaje rukovoditelje marketinških i proizvodnih odjela, povezujući sa korporativnim strategijama, sa mnogim inovativnim pristupima određivanja cijena, kao i sa istraživanjima i načelima korištenim u stvaranju tih pristupa. Ispunjena sa ilustrativnim primjerima iz poslovnog svijeta, čitatelji će otkriti u kojim restoranima klijenti sami određuju cijene... naučiti kako su Google i ostale tvrtke iz industrije vrhunskih tehnologija koristili određivanje cijena da preoblikuju cijelu industriju… i razumjeti kako direktori u Kini uspješno započinju i vode ratove cijenama kako bi pokorili nova tržišta.