Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

34.972

Facebook slicica

Katalog

Komuniciranje jedinica lokalne samouprave s javnošću

Komuniciranje jedinica lokalne samouprave s javnošću

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

978-9958-514-01-2

Ilustracija:

Da - u boji

Izdavač:

Dostupnost:

do 7 dana

Šifra:

M2120

Broj strana:

155

Težina:

287 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

30,00 KM
do 7 dana

Kategorije:

Sadržaj:

Ova knjiga je spoj teorije i prakse odnosa s javnošću u jedinicama lokalne samouprave. Ovo je prva knjiga u Bosni i Hercegovini, sa ovom tematikom i sa studijama slučaja iz Bosne i Hercegovine. Autor Martinović na jedinstven način želi ovom knjigom nositeljima vlasti u općinama/gradovima i djelatnicima za odnose s javnostima uz interaktivno sudjelovanje građana, prezentirati teorijska i praktična iskustva općina/gradova u Bosni i Hercegovini, ali i razvijenog svijeta u domenu suvremenog općinskog/gradskog marketing menadžmenta komuniciranja sa građanima, sa županijom/kantonom, entitetima, državom i sa medijima.

U knjizi su prikazani rezultati istraživanja, odnosno rezultati ankete provedene sa službenicima za informiranje i odnose s javnošću u 41 jedinici loklane samouprave u Bosni i Hercegovini. Ukazane teoretske mogućnosti (vani primijenjene prakse), te empirijski utvrđeno stanje (slabosti sigurno ima, jer je to kod nas još uvijek novo područje) će u svakom slučaju biti dobar putokaz u daljnjem razvoju PR djelatnosti u jedinicama lokalne samouprave.

Rekli su o knjizi:

Već sama činjenica da je u postdaytonskoj Bosni i Hercegovini oskudna i teorija i praksa općinskog menadžmenta i PR-a, kao njegove upravne funkcije u gotovo povojnoj fazi, ovu knjigu čini rijetkim pionirskim pokušajem da afirmira teoretske i praktične premise utemeljenja općinskog PR-a, kao nezamjenjive „žile kucavice“ nužnog interaktivnog i proaktivnog komuniciranja općinskog/gradskog menadžmenta i građana na lokalnom nivou. PR se inače interdisciplinarno provlači kroz opće postavke komunikologije, marketinga i menadžmenta, poslovnog komuniciranja, socijalne psihologije, sociologije i politologije, pravne znanosti itd., te je ova multidisciplinarno inicirana knjiga i svojevrstan izazov da i ove znanstvene oblasti daju svoj obol (u demokratskim društvima nezaobilaznoj) PR djelatnosti, kako državnih tijela uprave i institucija uopće, tako i na nivou lokalne zajednice. Ova knjiga mr.sc. Drage Martinovića je sigurno dobra osnova/priručnik svim općinskim rukovodstvima, posebice općinskim i gradskim PR djelatnicima, studentima (poslovne/djelatne) komunikologije i odnosa s javnostima, ekonomije, te široj čitalačkoj publici (građanima).

prof. dr. sc. Besim Spahić, Univerzitet u Sarajevu

Knjiga mr.sc. Drage Martinovića „Komuniciranje jedinica lokalne samouprave s javnošću“ oslanja se teorijski na modernu literaturu iz odnosa s javnošću što omogućava čitateljima uvid u kompleksnost ove komunikacijske profesije. Istraživački aspekt popunjava prazninu i daje temeljne uvide u stanje profesije u lokalnoj samoupravi u Bosni i Hercegovini. Osvrćući se na budućnost odnosa s javnošću na ovom području (lokalna samouprava), autor nam ukazuje na važnost i mogućnosti PR-a. Da bi odnosi s javnošću u budućnosti imali značajnu ulogu u društvu iz autorova pristupa se prepoznaje potreba podizanja komunikacijskih kompetencija stručnjaka za odnose s javnošću, ali i razumijevanje menadžmenta s druge strane. Njihov odnos prema autoru treba biti win-win.

prof. dr. sc. Zoran Tomić, Sveučilište u Mostaru

Knjiga mr. sc. Drage Martinovića Komuniciranje jedinica lokalne samouprave s javnošću na osnovi proučavanja teorije, izvedbom dokaza na studijama slučaja i provedenim istraživanjima donosi praktično primjenjive zaključke, naputke i preporuke uz pomoć kojih je moguće poboljšati planiranje, pripremu, provedbu i analizu komunikacijskih veza samouprave i njezinih građana, u konkretnom društvenom i političkom okruženju, po političkom sustavu iznimno složenoj državi Bosni i Hercegovini. Zato kraj Martinovićevog djela i nije stvarni kraj, nego svojevrstan poziv na buduća istraživanja koja bi, zahvaljujući i ovoj knjizi, trebala pokazati brže pozitivne pomake u razvitku demokratičnosti po različitostima bogatog društva Bosne i Hercegovine.

Doc. Dr. Sc. Đorđe Obradović, Sveučilište u Dubrovniku

  • Izdanje: 1
  • Godina: 2010
  • Jezik: Hrvatski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 165x235
  • Zemlja porijekla: Bosna i Hercegovina
  • Stanje: Nova

Detalji

Ova knjiga je spoj teorije i prakse odnosa s javnošću u jedinicama lokalne samouprave. Ovo je prva knjiga u Bosni i Hercegovini, sa ovom tematikom i sa studijama slučaja iz Bosne i Hercegovine. Autor Martinović na jedinstven način želi ovom knjigom nositeljima vlasti u općinama/gradovima i djelatnicima za odnose s javnostima uz interaktivno sudjelovanje građana, prezentirati teorijska i praktična iskustva općina/gradova u Bosni i Hercegovini, ali i razvijenog svijeta u domenu suvremenog općinskog/gradskog marketing menadžmenta komuniciranja sa građanima, sa županijom/kantonom, entitetima, državom i sa medijima. U knjizi su prikazani rezultati istraživanja, odnosno rezultati ankete provedene sa službenicima za informiranje i odnose s javnošću u 41 jedinici loklane samouprave u Bosni i Hercegovini. Ukazane teoretske mogućnosti (vani primijenjene prakse), te empirijski utvrđeno stanje (slabosti sigurno ima, jer je to kod nas još uvijek novo područje) će u svakom slučaju biti dobar putokaz u daljnjem razvoju PR djelatnosti u jedinicama lokalne samouprave. Rekli su o knjizi: Već sama činjenica da je u postdaytonskoj Bosni i Hercegovini oskudna i teorija i praksa općinskog menadžmenta i PR-a, kao njegove upravne funkcije u gotovo povojnoj fazi, ovu knjigu čini rijetkim pionirskim pokušajem da afirmira teoretske i praktične premise utemeljenja općinskog PR-a, kao nezamjenjive „žile kucavice“ nužnog interaktivnog i proaktivnog komuniciranja općinskog/gradskog menadžmenta i građana na lokalnom nivou. PR se inače interdisciplinarno provlači kroz opće postavke komunikologije, marketinga i menadžmenta, poslovnog komuniciranja, socijalne psihologije, sociologije i politologije, pravne znanosti itd., te je ova multidisciplinarno inicirana knjiga i svojevrstan izazov da i ove znanstvene oblasti daju svoj obol (u demokratskim društvima nezaobilaznoj) PR djelatnosti, kako državnih tijela uprave i institucija uopće, tako i na nivou lokalne zajednice. Ova knjiga mr.sc. Drage Martinovića je sigurno dobra osnova/priručnik svim općinskim rukovodstvima, posebice općinskim i gradskim PR djelatnicima, studentima (poslovne/djelatne) komunikologije i odnosa s javnostima, ekonomije, te široj čitalačkoj publici (građanima). prof. dr. sc. Besim Spahić, Univerzitet u Sarajevu Knjiga mr.sc. Drage Martinovića „Komuniciranje jedinica lokalne samouprave s javnošću“ oslanja se teorijski na modernu literaturu iz odnosa s javnošću što omogućava čitateljima uvid u kompleksnost ove komunikacijske profesije. Istraživački aspekt popunjava prazninu i daje temeljne uvide u stanje profesije u lokalnoj samoupravi u Bosni i Hercegovini. Osvrćući se na budućnost odnosa s javnošću na ovom području (lokalna samouprava), autor nam ukazuje na važnost i mogućnosti PR-a. Da bi odnosi s javnošću u budućnosti imali značajnu ulogu u društvu iz autorova pristupa se prepoznaje potreba podizanja komunikacijskih kompetencija stručnjaka za odnose s javnošću, ali i razumijevanje menadžmenta s druge strane. Njihov odnos prema autoru treba biti win-win. prof. dr. sc. Zoran Tomić, Sveučilište u Mostaru Knjiga mr. sc. Drage Martinovića Komuniciranje jedinica lokalne samouprave s javnošću na osnovi proučavanja teorije, izvedbom dokaza na studijama slučaja i provedenim istraživanjima donosi praktično primjenjive zaključke, naputke i preporuke uz pomoć kojih je moguće poboljšati planiranje, pripremu, provedbu i analizu komunikacijskih veza samouprave i njezinih građana, u konkretnom društvenom i političkom okruženju, po političkom sustavu iznimno složenoj državi Bosni i Hercegovini. Zato kraj Martinovićevog djela i nije stvarni kraj, nego svojevrstan poziv na buduća istraživanja koja bi, zahvaljujući i ovoj knjizi, trebala pokazati brže pozitivne pomake u razvitku demokratičnosti po različitostima bogatog društva Bosne i Hercegovine. Doc. Dr. Sc. Đorđe Obradović, Sveučilište u Dubrovniku

Dodatne informacije

Izdavač Media plan institut Sarajevo
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter