Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.024

Facebook slicica

Katalog

Bosanske filmske naracije, dokumenti o raspadu

Bosanske filmske naracije, dokumenti o raspadu

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

978-9958-12-179-1

Ilustracija:

Ne

Izdavač:

Dostupnost:

do 7 dana

Šifra:

K8310

Broj strana:

143

Težina:

260 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

29,30 KM
do 7 dana

Kategorije:

Sadržaj:

Promatrajući tranzicijske procese razvoja bosanskohercegovačkoga filma iz insajderske perspektive, Nedžad Ibrahimović analizira na koji način ti filmovi konstruiraju sliku bosanskog društva, reflektiraju nacionalnu ideologiju/e ili državotvornu težnju, u kojoj mjeri robuju kulturalnim općim mjestima, zapadnim klišejima ili našim malim, lokalnim mitovima. Pri tom Ibrahimović o bosanskohercegovačkom filmu piše zanimljivim polemičkim diskursom, koji iz „tvrde“ teorije skače u kritiku, a iz nje u društvenu polemiku, bez puritanske želje da se ladice teorije, kritike i novinarstva čvrsto odvoje. Ibrahimović piše o bosanskim filmovcima, ima o njima čvrst i polemičan stav, a taj stav zanimljivo je štivo čak i onda – a to je često – kad se s njim ne slažemo.

Drugi dio knjige svojevrsno je postrojavanje filmske mrtve armije, jer govori o kinematografiji koje više nema, i to ne o njenom zlatnom dobu (to ne bi bilo novo), nego o njezinoj terminalnoj jeseni, u vrijeme kad u njoj glavnu riječ vodi jedna generacija koja ni ne zna da je čeka skora emigracija, te u doba kad su njene mlade nade autori koji unutar te kinematografije neće imati vremena narasti.

  • Izdanje: 1
  • Godina: 2012
  • Jezik: Bosanski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 140x240
  • Zemlja porijekla: Bosna i Hercegovina
  • Stanje: Nova

Detalji

Promatrajući tranzicijske procese razvoja bosanskohercegovačkoga filma iz insajderske perspektive, Nedžad Ibrahimović analizira na koji način ti filmovi konstruiraju sliku bosanskog društva, reflektiraju nacionalnu ideologiju/e ili državotvornu težnju, u kojoj mjeri robuju kulturalnim općim mjestima, zapadnim klišejima ili našim malim, lokalnim mitovima. Pri tom Ibrahimović o bosanskohercegovačkom filmu piše zanimljivim polemičkim diskursom, koji iz „tvrde“ teorije skače u kritiku, a iz nje u društvenu polemiku, bez puritanske želje da se ladice teorije, kritike i novinarstva čvrsto odvoje. Ibrahimović piše o bosanskim filmovcima, ima o njima čvrst i polemičan stav, a taj stav zanimljivo je štivo čak i onda – a to je često – kad se s njim ne slažemo. Drugi dio knjige svojevrsno je postrojavanje filmske mrtve armije, jer govori o kinematografiji koje više nema, i to ne o njenom zlatnom dobu (to ne bi bilo novo), nego o njezinoj terminalnoj jeseni, u vrijeme kad u njoj glavnu riječ vodi jedna generacija koja ni ne zna da je čeka skora emigracija, te u doba kad su njene mlade nade autori koji unutar te kinematografije neće imati vremena narasti.

Dodatne informacije

Izdavač Bosanska riječ Tuzla
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter